این کتاب سهم روانشناسی اجتماعی در ارتباطات از راه دور را بررسی می کند و به نوبه خود نحوه کمک مخابرات به روانشناسی اجتماعی را بررسی می کند. در کل تأکید بر تحقیقات و نظریه تجربی است. تاریخچه و پیشرفت تلفن با توجه ویژه به کاربردها و اثربخشی آن ، خصوصاً در مصاحبه و نظرسنجی ، مداخلات بحرانی و مشاوره و کنفرانس ها و تدریس ، مورد بحث قرار گرفته است. زمینه نظری استدلالهای اصلی کتاب ، با تمرکز بر ارتباطات غیرکلامی ، به ویژه نگاه ، ارتباط چشمی ، دیدن و بی دقتی ارائه شده است. تحقیقات نتیجه ، به ویژه انتقال اطلاعات و حل مسئله ، اقناع و ادراک شخص مورد بحث قرار گرفته است. روند همچنین شامل محتوا و سبک تعاملات مورد بررسی قرار می گیرد.بخش خاتمه تحقیقات اخیر در مورد آموزش و یادگیری از طریق تلفن را بررسی می کند.

این کتاب 13 چالش اصلی را که طراحان هنگام کار در مورد کارشان با آنها روبرو هستند را مشخص می کند و راهکارهای ارتباطی را ارائه می دهد تا یک طراحی بهتر و نه یک بحث بلندتر ، چیزی باشد که باعث ورود آن به جهان می شود.

این یک واقعیت است که همه ما می خواهیم طراحی فوق العاده ای را به جهان ارائه دهیم ، اما هیچ محصولی بدون انجام بررسی ها ، بازخورد و ثبت نام در بازار ، هرگز از آن خارج نمی شود. به عنوان یک طراح تعامل یا UX ، روند کلی پیشرفت سریعتر ، کار بیشتر و بحث کمتر را احساس کرده اید. وقتی که ما وقت خود را صرف ساخت کارهای هنری می کنیم ، به ایده های خود وابسته می شویم و واکنش احساسی یا بازخورد دادن از آن ، هنگامی که باید وقت خود را برای رمزگشایی و توضیح یا تطبیق طرح اختصاص دهیم ، بسیار آسان می شود. 

برقراری ارتباط با UX Vision به شما کمک می کند مهارت ها و الگوهای رفتاری را برای ارائه کار خود به روش های ترغیب کننده تر شناسایی کرده و به بازخورد همکاران و ذینفعان پاسخ سازنده تری دهید


سیراجون بررسی ,مورد ,روانشناسی ,کتاب ,ارائه ,اجتماعی ,روانشناسی اجتماعی ,قرار گرفته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پویاسازان فناوری اطلاعات مرجع دانستنی های زناشویی و خانواده جنگ در شهر Balochi Academy - Is Updating... همه چیز سورس ویاه|برنامه نویسی پیشرفته مجموعه dvd های اموزشی با قیمت فوق العاده نازل عشقه