پی آر پی یا درمان های PRP یا پلاسما غنی شده از پلاکت برای اهداف درمانی و زیبایی و جوانسازی در افراد مورد استفاده قرار می گیرند و معمولاً به مدت ۱۰۰ سال است که رایج شده است.

امروزه این درمان در جراحی ها نیز استفاده می‌ شود و می‌ توان از طریق آن آسیب دیدگی ها و جراحت ها را درمان کرد و همچنین برای اهداف زیبایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در آینده و به مرور این جوان سازی ها در بافت چربی خودش را نشان می دهد و هیچ چیزی بهتر از این نیست که از بافت خود فرد برای خودش استفاده کنید.

جوانسازی صورت

هیچ ریسک و خطری برای این متود وجود ندارد و احتمال عفونت در آن نیز صفر است.

 سلول درمانی PRP خلاصه عبارت پلاسمای حاوی پلاکت است که به معنی خون غنی شده از پلاسماست که مورد استفاده قرار می گیرد و  هدف در این روش این است که مواد ارزشمند خون را جدا سازی کنیم. فاکتورهای رشد و ساقه سلول ها نقش مهمی را در جوانساری پوست دارند و مهم ترین مزیت درمانی این است که شما می توانید در زمان کوتاه میزان زیادی از تجربیات زیبایی را داشته باشید که این یک درمان 100 درصد طبیعی است.

درمارولر_ می تواند آسیب های خفیف پوستی را درمان کرده و فاکتورهای رشد را به عمق پوست بفرستد تا تاثیر جوانسازی آن قدرتمند تر شود.

درمان با پی آر پی

هیچ آماده سازی قبل از اقدام به پی آر پی وجود ندارد و می توان مقدار کمی از خون را گرفت که شبیه به خون آزمایشگاهی است و سپس قسمتی از خون به نام پلاسما  از سلول جدا می شود و بعد می ‌توان پلاسما را به طور جداگانه با مواد دیگر زیبایی ترکیب کرد و آن را با سوزن های بسیار ریزی به پوست فرد تزریق کرد که هیچ اثری از سوزن روی پوست نماند و این درمان کاملا بدون درد است.

prp برای صورت

این پروسه حدود ۴۵ دقیقه طول می‌ کشد و از زمانی حساب می‌ شود که خون را می ‌گیرند و دوباره به پوست فرد می زنند. در طول این درمان یک درمارولر می ‌تواند برای آسیب های سطحی مورد استفاده قرار بگیرد .

درمان درمارولر یک درمان بدون درد و بدون آسیب است و بعد از آن یک ماسک با فاکتور های رشد که اثر جوانسازی دارند را بر روی پوستتان اعمال می کنند که کاملاً نرم و لطیف است.

درمان پی آر پی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

پی آر پی به افرادی پیشنهاد میشود که نمی خواهند درمان های عمیق شدید و یا ظاهر غیر طبیعی داشته باشند. این درمان را معمولاً به افرادی پیشنهاد می کنیم که خواهان ظاهری بهتر اما طبیعی هستند و می‌خواهند جوان بودن خودشان را بدون استفاده از هیچ ماده خارجی حفظ کنند. هدف از این درمان این است که صورت شما حدوداً ۱۰ سال جوان تر به نظر برسد و بتوانید قسمت های خسته پوست تان را درمان کنید.

در دیدن نتایج درمان نباید عجله کنید. درمان هر کس در زمان متفاوتی جواب می دهد. گاهی اوقات این درمان برای بعضی افراد کاملا مقطعی است و اصلاً نتیجه سریعی ندارد.

چه قسمت هایی از بدن مورد درمان پی ار پی قرار می گیرد؟

کل صورت و یا بخش خاصی از آن تا قسمت گردن می‌ تواند مورد درمان قرار بگیرد.

درمان به وسیله پلاسمای غنی شده از پلاکت چگونه موثر واقع می شود ؟

فاکتورهای رشد به صورت جداگانه و ساقه های سلول تاثیر بسیار مهمی روی جوانسازی صورت دارند. زیرا می توانند حجم از دست رفته صورت را جبران کنند و کلاژن های جدید بسازند. در نتیجه چین و چروک ها کاهش پیدا می کند. بافت های آسیب دیده نیز خارج می‌شود و صورت شما چند سال جوان تر می شود. سرعت متابولیسم نیز بالا می رود و پوست شما تازه تر و درخشان تر خواهد شد. هدف این است که پروسه های جوان سازی طبیعی را تحریک کنیم و از قدرت جمال سازی خود پوست کمک بگیریم.

سلول های ساقه ای به کلاژن تبدیل می شوند و نقش مهمی را برای جوانسازی دارند. همچنین پوست شما هر ماده ای را برای تر و تازه شدن دریافت می کند. این درمان در وهله اول نمی تواند تغییرات سریع را به شما نشان دهد  اما تاثیر خود را به صورت تدریجی روی پوست تان باقی می گذارد.

انجام پی ار پی برای مو

اولین نتایج چه زمانی پدیدار می شود؟

معمولاً اولین نتایج ۳۰ روز بعد از درمان پدیدار می شود و کم کم در طی ماه های آینده پیشرفت می‌کند. با این کار شما هر روز ظاهر بهتری پیدا خواهید کرد و دلیل آن هم این است که آن قسمت خاص می تواند به طور طبیعی خودش را جوان و تازه تر کند.

به چه کسانی  روش  پی آر پی را پیشنهاد نمی کنیم؟

  • خانم های باردار
  • افرادی که بیش از حد آلرژی دارند
  • افرادی که فشار خون بالایی دارند
  • افرادی که انتظارات انتزاعی از این درمان دارند
  • افرادی که مشکل انعقاد خون دارند
  • بیماران قلبی
  • افرادی که منتظر نتایج سریع هستند
  • افرادی که بیماری‌های خود ایمنی دارند

اثرات جانبی درمان  prp چیست؟

هیج اثر جانبی خاصی برای این موضوع یافت نشده است، به غیر از کبودی های سطحی که کاملاً طبیعی می باشد و با لوازم آرایش قابل پوشش دهی است.

درمان پی ار پی چه مدت زمانی طول می کشد؟

طبق مطالعات انجام شده اثر این درمان تا ۱۸ ماه بسته به کیفیت پوست، عادت های سبک زندگی و آسیب های پوستی از قبل دوام می آورد و  نمی توان به طور دقیق مدت زمان نتایج را پیش بینی کرد. گاهی اوقات می توان گفت که حداکثر و حداقل ادامه نتیجه این درمان بین ۱۸ تا ۳۶ ماه می باشد.

آیا درمان prp نیاز به دوره ریکاوری دارد؟

معمولاً یک روز برای ریکاوری بعد از این درمان به افراد توصیه می ‌شود و می‌ توانند یک روز بعد سریعاً به روتین روزانه خود برگردند.

ممکن است که کمی التهاب در صورت خود داشته باشند که حدود یک تا سه روز طول می کشد که می توانید با لوازم آرایش به راحتی آن ها را بپوشانید. چند درمان مورد نیاز است و  معمولاً زمانی که خواهان تغییرات وسیع تری باشیم، تعداد درمان ها بالا می رود  و برای اکثر افراد یک درمان هم کافیست  اما ممکن است افراد نتایج قابل قبولی را مشاهده نکنند و حدود یکی دو ماه بعد دوباره برای درمان بعدی اقدام کنند .

موارد استفاده از prp

یا پی آر پی  چه چیزهایی را می توان درمان کرد؟

  • لیفت پلک و ابرو
  • زاویه سازی لب ها
  • کاهش چین و چروک
  • زاویه سازی صورت
  • حجم دادن به صورت
  • جوانسازی گردن
  • کاهش اثر زخم ها و آکنه
  • کاهش گودی چشم ها
  • جوانسازی دور چشم
  • از بین بردن رنگدانه های سیاه به علت گودی چشم
  • زاویه سازی گونه ها
  • جوانسازی پوست
  • کاهش غبغب
  • از بین بردن پف زیر چشم

قبل از این پروسه اولویت‌ های شما دسته بندی می شود. گاهی اوقات پلاسمای کافی را از بدن و ناحیه خاصی می گیرند و قسمتی از صورت را درمان می‌ کنند. می ‌توان با دز کمی از پلاسما مثل ۴ میلی لیتر هم درمان را آغاز کرد و نصف صورت را در این پروسه درمان کرد و گاهی اوقات نیز دز بالاتر می ‌رود و از ۸ میلی لیتر آن استفاده می کنند.

تفاوت بین فیلر و درمان PRP چیست ؟

فیلر ها عموماً از هیالورونیک اسید و مواد ساختاری پوست تشکیل شده‌اند و برای جبران حجم از دست رفته صورت، کاهش چین و چروک ها و بهبود کلاژن های جدید به کار می روند.

فیلرها به افرادی توصیه می شود که خواهان نتایج سریع هستند.

ترکیبی از فیلرها و درمان PRP می تواند بهترین مورد برای جوانسازی باشد.  PRP معمولاً اثر گسترده تر و بیشتری روی شفابخشی و جوانسازی دارد و  بزرگ ترین تغییری که PRP می تواند به وجود بیاورد، افزایش متابولیسم است که اثر جوانسازی بسیار بالایی خواهد داشت .


کلینیک تن آرا درمان ,پوست ,صورت ,جوانسازی ,دارند ,افرادی ,مورد استفاده ,گاهی اوقات ,استفاده قرار ,دارند افرادی ,زاویه سازی ,قرار بگیرد درمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت مشاوران کاوش سایت تفریحی و سرگرمی ام دانلود مرجع دانلود رایگان kelsak بیکاریی معلم خصوصی ریاضی بینار ایده کسب و کار میلیون تومانی بر اساس ژنتیکمان مدل خاص خودت باش. stoaweat