10 اصل طراحی گاه اینترنتی برتر

برای یک وب سایت گاهی موفق

اصول طراحی سایت گاه اینترنتی – آنلاین به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی امروزی تبدیل شده است. با دسترسی به محصولات تحویل درب منزل شما، هر روز وب سایت های گاهی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. در دسترس بودن بیشتر محصولات به صورت آنلاین، درآمد را برای صاحبان مغازه های خرده ی دشوار می کند. این خرده ان را مجبور کرده است تمرکز خود را به نرم افزار های آنلاین معطوف کنند و از طریق آنلاین خود به حداکثر مشتری برسند.

اولین چیزی که در مورد یک وب سایت گاهی مشاهده می کنید چیست؟ پاسخ این است – طراحی. مهم نیست که عملکرد وب سایت شما یا محصولات شما چقدر خوب باشد ، اولین نکته باید طراحی و طرح آن باشد. همه ما از تشدید رقابت در دنیای اینترنتی و تجارت الکترونیک اطلاع داریم. از این رو، برای جلب بازدیدکنندگان و جستجوی آنها در محصولات موجود در گاه اینترنتی شما، طراحی سایت گاهی و رابط کاربری باید آنقدر چشمگیر باشد که بتواند توجه آنها را فوراً جلب کند.

کاربران اینترنت به اندازه کافی هوشمند هستند که می توانند یک وب سایت معتبر یا با کیفیت را از یک وب سایت متفاوت تشخیص دهند. این آمار نشان می دهد که بیش از 80٪ از افراد آنلاین از طریق وب سایت های گاهی چیزی سفارش داده اند که از این تعداد، بیش از 50٪ مردم محصولات را بیش از یک بار اری کرده اند. بگذارید ما الزامات و اصول طراحی وب سایت گاه اینترنتی را شناسایی کنیم تا بتوانید از آنها حداکثر درآمد کسب کنید.

 

اصول طراحی سایت گاه اینترنتی

اصول طراحی سایت گاه اینترنتی

1. کاربرپسند

پیمایش یک سایت گاه اینترنتی باید آسان باشد. یک فرآیند جستجوی آسان به کاربران امکان می دهد به صفحات یا محصولات مختلف دسترسی پیدا کنند. آنها تمایل به دارند. این وب سایت ها همچنین باید جزئیات و تصاویر کافی از بازدیدکنندگان را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند تا بتوانند محصولات را به خوبی درک کنند، بدون اینکه آنها را لمس یا ببینند. هرچه واقع گرایانه تر به نظر برسد، شانس شما برای گرفتن تبدیل بهتر است.

2. عناصر طراحی منحصر به فرد

با دیدن رقابت سخت در تجارت الکترونیک و گاه های اینترنتی، ضروری است که متفاوت از رقبای آنلاین خود باشید. بازار پر از گزینه های است و باید دلیل محکمی وجود داشته باشد که کاربر باید شما را از سایر دشمنان انتخاب کند. یک طراحی مبتکر بازدیدکنندگان را مجبور به مرور سایت شما می کند و فرصتی را برای شما فراهم می کند تا بدون هیچ زحمتی مشتری های خود را تحت تأثیر قرار دهید. به یاد داشته باشید، برداشت اول از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای اینکه اران متوجه شما در میان رغبا شوند، باید برخی از مولفه های جسورانه و غیرمعمول را در طراحی سایت گاهی خود پیاده سازی کنید تا مدتها شما را به یاد بیاورند و برای تجربه یک رابط کاربری منحصر به فرد، دوباره به سایت خود مراجعه کنید. این سایت باید به گونه ای طراحی شود که در خدمت کاربران باشد، چشم نواز باشد و روی محصولات تمرکز کند. افرادی که تازه کار آنلاین هستند، بعضی اوقات تمایل دارند که تمرکز خود را فقط به سمت یک طراحی جذاب جلب کنند.

باید به خاطر داشته باشید که طراحی اهمیت خاص خود را در آوردن کاربران به وب سایت گاهی شما دارد، اما کیفیت محصول نیز قابل توجه است. همچنین می توانید از طراحان باتجربه وب کمک بگیرید تا وب سایت شما حرفه ای تر به نظر برسد.

اصول طراحی سایت گاهی

اصول طراحی سایت گاهی

3. بر امنیت تأکید کنید

هر شخصی که ترجیح می دهد از وب سایت شما محصولات اری کند، باید اطمینان داشته باشد که اطلاعات شخصی و مالی وی ایمن است و قصد ندارید آنها را با شخص ثالثی به اشتراک بگذارید. اطمینان حاصل کنید که درگاه پرداخت شما ایمن و مطمئن است ، در صورت عدم تأثیر مستقیم بر هدایت و ثبت نام، درنهایت منجر به چالش نادرست اهداف می شود.

4. فناوری پاسخگو

برخی از طراحان تمایل دارند تا از کدگذاری سنگین HTML ، تصاویر در ابعاد بزرگ و فایلهای بزرگ فلش برای بهبود طراحی و ظاهر وب سایت استفاده کنند. اما به هیچ وجه برای یک سایت گاه اینترنتی مطلوب نیست، زیرا بارگذاری وب سایت را کند می کند. شما نمی توانید یک سایت بارگیری آهسته داشته باشید زیرا هزاران رقبای دیگر در وب برای محصولات مشابه وجود دارند. افراد آنقدر صبر و حوصله ندارند که صبر کنند تا صفحات شما بارگیری شود و به سرعت به سایر گزینه های ممکن روی می آورند. داشتن یک وب سایت بدون پاسخ قطعاً بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد و مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.

5. مخاطب هدف خود را بشناسید

شما باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید و طراحی سایت گاهی خود را متناسب با آن طراحی کنید تا خدمات بهتری به آنها ارائه دهد. شما باید نیازهای آنها را بفهمید تا بتوانید هنگام مرور محصولات خود احساس آرامش کرده و خدمات خود را در اختیار آنها قرار دهید تا اعتماد آنها را جلب کند.

شما باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و از الگوی آنها بررسی کنید. از این طریق می توانید تجربه کاربری آنها را افزایش دهید ، که به طور مستقیم درآمد شما را جلب می کند.

6. ستون جستجو را اضافه کنید

گزینه جستجو برای هر وب سایت گاه اینترنتی ضروری است، زیرا بازدید کنندگان ممکن است به دنبال محصول خاصی باشند که برای نیاز دارند. مرور دسته های مختلف و جستجوی یک محصول خاص ممکن است به یک کار خسته کننده تبدیل شود. بنابراین، به جای اینکه کاربران در بسیاری از دسته ها و فیلترها گم شون، می توانید به آنها اجازه دهید مستقیماً فقط با تایپ کردن نام و جستجوی نتایج جستجو ، محصول را مرور کنند.

7. توصیفات موثر محصول

توضیحات محصول در سایت گاه اینترنتی شما بسیار مهم است و می تواند بر احکام ار شما تأثیر بگذارد. هرچه جذابیت قلم ها، متن توصیفی، تصاویر و فیلم ها بیشتر باشد، ار ارتباط بهتری با نیازهای خود دارد. این اساساً بخشی از طراحی نیست، با این حال توجه به این جزئیات قطعاً می تواند بازگشت سرمایه شما را در طولانی مدت افزایش دهد.

8. طرح مینیمالیستی

مینیمالیسم در طراحی بهترین راه برای تأکید بر سادگی و حذف عناصر زاید از سایت است. با این حال ، درست رسیدن به مینیمالیسم می تواند کمی ساده باشد. با دقت انتخاب پالت رنگ، فضای سفید فراوان، تایپوگرافی جذاب و مهمتر از همه، تصمیم گیری در مورد انتخاب عناصر مناسب طراحی و کنار گذاشتن موارد بی اهمیت، برخی از عوامل کلیدی است که کاربران شما را دقیقاً به مکانی که می خواهند بروند راهنمایی می کند.

علاوه بر این، سایت های مینیمالیستی اغلب سریعتر از وب سایت های آشفته گاه ایترنتی توسعه می یابند، منابع کمتری ادعا می کنند و بارگذاری می شوند.

9. نام تجاری سازگار

پیروی از هویت نام تجاری در سراسر سایت شما و ثابت نگه داشتن آن می تواند به کاربران در تشخیص ارزش های تجاری و پیشنهادهای انحصاری گاه شما کمک کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که فونت، پالت رنگ مخصوص مارک، تن عکس های محصول، متن های توصیفی، دکمه های فراخوان عمل و هر عنصر و سبکی که در طراحی استفاده شده کاملاً از عرف مارکیت برند شما پیروی می کند. این امر همچنین به شما کمک می کند تا با مشتریان عادی خود رابطه قوی و تجاری با مشتری برقرار کنید.

10. دعوت به عمل کارآمد

هدف نهایی وب سایت شما افزایش نرخ تبدیل و درآمدزایی بیشتر است و بنابراین، CTA ها در اینجا نقش حیاتی دارند. هر چقدر CTA (تکنیک های بازاریابی اینترنتی) شما جسورانه و شهودی باشد، اگر کپی زیر متوسط ​​داشته باشد، به درستی کار نمی کند. مخاطبان به دنبال راه حل به سایت شما آمده اند.

بنابراین، اطمینان حاصل کنید که کلمات استفاده شده در دکمه های فراخوان برای سوالات احتمالی آنها در نظر گرفته شده اند و آنها را دقیقاً به همان چیزی که می خواهند برسانند. به منظور ایجاد CTA های بسیار کارآمد، اطمینان حاصل کنید که کلمات استفاده شده به سمت افعال عمل محور متمرکز شده اند. برخی از نمونه های چنین واژه های ماشه ای که کاربران شما را وادار به کلیک بر روی آنها می کند عبارتند از:

در پایان روز؛ اگر یک دکمه کوچک دعوت به عمل داشته باشید که با سایر عناصر سایت شما مخلوط شود، حتی جذاب ترین نسخه نیز نرخ تبدیل را افزایش نمی دهد. برای دستیابی CTA به CTR بالاتر، رنگ های متضاد نقش بسزایی دارند. بنابراین، آیا از یک رنگ قرمز، آبی یا جلوه برجسته دیگری روی دکمه تماس برای اقدام استفاده می کنید، مطمئن شوید که از دست دادن آن برای کاربر غیرممکن است.

نتیجه

درست مانند گاه های خرده ی فراوان ، وب سایت های گاهی بیشماری نیز در شبکه جهانی وب وجود دارند. اما ، همانطور که فرد ترجیح می دهد هنگام به برخی گاه های خاص مراجعه کند، این مورد در مورد آنلاین نیز وجود دارد. بنابراین، مهم نیست که استراتژی های بازاریابی شما چقدر هوشمند باشد، شما نمی توانید مخاطبان خود را درگیر کنید، مگر اینکه ویترین گاه اینترنتی شما یک طرح کلی نداشته باشد.

بنابراین نمی توان اهمیت یک طراحی جذاب برای سایت گاه اینترنتی شما را انکار کرد. بنابراین، جدا از به نمایش گذاشتن طیف گسترده ای از محصولات، بدون درز نگه داشتن فرآیند پرداخت و شامل گزینه های جستجوی مناسب در سراسر سایت، به اصول طراحی گاه اینترنتی خود نیز توجه کافی داشته باشید. این اولین برداشت شما از کاربر است. هرچه سایت شما برای مخاطبان شما آسان تر باشد، برای کسب و کار شما بهتر است.


گروه نرم افزاری فرکام ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای نرم‌ افزاری سازمانی و شرکتهای متوسط سایت ,طراحی ,گاه ,محصولات ,دارند ,کاربران ,سایت گاه ,اطمینان حاصل ,حاصل کنید ,گاه اینترنتی ,داشته باشید ,سایت گاه اینترنتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

به روز ترین ها و قدیمی ترها وبلاگ کلاس دهم دانلود فایل دانلود آهنگ جدید • دانــــلود آهنـــگ • جدید ترین های روز کیمیانفیس رتبه بندی شرکت و ثبت شرکت| ساجات - یکتا آریو موزیک