قیمت یخساز

یخ نقش مهمی در بسیاری از صنایع مختلف دارد. برای صنایع مختلف از جمله ماهیگیری، گوشت، پردازش سبزیجات و میوه، نانوایی، صنایع شیمیایی و بسیاری دیگر از صنایع.

چرا صنایع عمده نیاز به یخ دارند؟

صنعت ماهیگیری:

یخ نقشی جدایی ناپذیر در صنعت ماهیگیری دارد. لازم است مراقبت از ماهی برای مشتری در دسترس باشد. ذخیره ماهی در ظرف یخ بهترین راه برای حفظ ماهی تازه و سالم است. به سادگی، یخ ساز را به برق و آب متصل کنید.

صنعت طیور:

دستگاه یخ ساز ما اجازه می دهد صنعت مرغداری را در هنگام نگهداری محصولات مرغ در دماي مناسب در مخزن conwarebelt، مخزن ذخیره سازی یا در حال پردازش برای توزیع نگه دارد. یخ لازم است تا درجه حرارت اطراف محصول مرغ را حفظ کند تا محصول تازه نگه داشته شود.

صنعت گوشت:

 یخ کراک شده پس از گوشت گوسفند برای حفظ کیفیت گوشت تازه لازم است. شما می توانید ماشین یخ ساز صنعتی خود را امتحان کنید تا 24 تا 40 هزار پوند یخ را در 24 ساعت شبانه روز دریافت کنید و کسب و کارتان را با سرعت زیاد افزایش دهید.

صنعت پردازش سبزیجات و میوه:

انجماد غذا بهترین راه برای حفظ طعم، بافت و تغذیه مواد غذایی است. این روزها، بسیاری از کسب و کارها در حال اجرا هستند که عمدتا در زمینه پردازش سبزیجات و میوه مشغول به کار هستند. پس اگر چنین کارهایی را انجام می دهید، باید دستگاه یخ ساز خود را امتحان کنید.

صنعت بتن:

Cooling بتن یک روش برای کاهش دمای بتن ریخته شده است. این تکنیک در نقاط مختلف جهان که آب و هوای گرم است استفاده می شود. برای حفظ کیفیت و دوام بتن حداقل 10 تا 21 درجه سانتیگراد لازم است. اگر این کار را انجام داده اید، دستگاه یخ ساز ارائه شده توسط آرمینکو را امتحان کنید.

مزایای دستگاه یخ ساز در کسب و کارهای تجاری:

مقرون به صرفه: داشتن دستگاه یخ ساز صنعتی یک راه مقرون به صرفه است، به ویژه هنگامی که یخ در یک فاصله زمانی کوتاه در کسب و کار مورد نیاز است.  ماشین یخ ساز بهترین راه برای صرفه جویی در مقدار زیادی از پول به جای یخ جعبه.

 دارایی ثابت: ماشین یخ ساز همچنین به عنوان یک دارایی ثابت برای کسب و کار شما کار می کند، هنگامی که مالکیت این ماشین یخ ساز صنعتی را بدست می آورید.

 

منبع


 


دستگاه یخ ساز | یخ ساز حبه ای | یخ ساز پولکی | یخ ساز پودری صنعت ,صنایع ,دستگاه ,لازم ,پردازش ,صنعتی ,امتحان کنید ,پردازش سبزیجات ,کنید صنعت ,صنعت ماهیگیری ,عمده نیاز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آلفا 6 دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی بینالینک ، درج رایگان لینک تبلیغاتی مشاوره روانشناسی ذهن نو سایه ی پشت سر زندگی در استرالیا - قاره اقیانوسیه اجناس فوق العاده انتظار فانتزی