چاپ پیکسل:

از چاپ روی پیکسل  می توانیدبه عنوان برچسب ، سنجاق به لباس ها ، کیف ها و بندهایتان ، هدایای تولد و سایر مناسبت ها و موارد دیگر استفاده کنید.با نوین گرافیک میتوانید پیکسل های سرگرم کننده ای  شخصی سازی یا ایجاد کنید. آیا چیزی خنده دار برای به اشتراک گذاشتن یا مد روز برای نمایش دارد؟ شاید شما ی تر و عمیق تر باشید. به هر صورت بدون گفتن کلمه ای عقل و خرد خود را به اشتراک بگذارید -طرح های شگفت انگیزی ایجاد کنید.همچنین می توانید تصاویر هنرمندان و شخصیت های مورد علاقه خود را ارسال کنید. یا برند خود را به نمایش بگذارید. یا افکار خود را در مورد هر چیزی مانند فریاد زدن بیان کنید.

پیکسل ها  سازگار با محیط زیست بر روی یک سنجاق کلاسیک ، این نسخه کاملاً کاشت پذیر پیام سبز شما را در رویداد بعدی تکمیل می کند.

 

تولید پیکسل:

 

ساخت پیکسل یک پروژه عالی برای هر نوع کارتریج است. چه تازه کار باشید و چه غرفه پین ​​های خود را در یک مرکز داشته باشید ، مونتاژ پین های دکمه نسبتاً ساده است. همچنین تهیه این مواد آسان و مقرون به صرفه است ، 

هرکسی می تواند دکمه هایی با کیفیت حرفه ای ایجاد کند و برای جمع آوری سرمایه آنها را بد!

بزرگ یا کوچک ، همه مشاغل می توانند با استفاده از پیکسل برای تبلیغ ، ایجاد انگیزه و حتی بهره مند شوند!

دستگاه پیکسل زن

یک سرگرمی سرگرم کننده مانند پیکسل سازی را به یک تجارت سودآور تبدیل کنید!

 

 

تمام پیکسل های سفارشی ممتاز ما دارای جلای براق ، مقاوم در برابر آب و هوا ، پشت سوزنی استیل و چاپ صورت با رنگ کامل و با کیفیت بالا هستندبرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.


چاپ پیکسل / چاپ روی اجسام پیکسل ,ایجاد ,تماس بگیرید ,09904534705 تماس ,ایجاد کنید ,سرگرم کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برای شما .. چگونه سونوگرافي انجام دهيم بلاگ ایران گلشن آنلاین آموزش بورس در اصفهان|آموزش رایگان بورس فست فیلم - کلبه دانلود فیلم ، سریال و کارتون Mitchell63e24 Rede