پنجره دوجداره


احتمال وجود دارد ، کسی که می شناسید اخیراً خانه خود را با ویندوزهای کارآمد بازسازی کرده است. شاید شما حتی آنها را شنیده اید در مورد همه قدرتهایی که اکنون از آن لذت می برند صحبت کنند. اما در اینجا شما به دنبال دلایل دیگری برای ایجاد سوئیچ هستید.

 

خوب ، شما به جای درست رسیده اید!

 

ویندوز در طی چند دهه گذشته تغییر کرده است. فن آوری های جدید بهره وری انرژی را بهبود بخشیده اند و خانه های دارای پنجره های قدیمی را در یک نقطه ضعف جدی قرار داده اند. در اینجا لیستی از 10 مزایایی وجود دارد که می توانید با استفاده از پنجره های جایگزین خانه با انرژی کارآمد داشته باشید.

 

 

 

1. ارتقا سبک

پنجره های چوبی تک صفحه قدیمی تر امروزه پررنگ است. شما می خواهید گزینه هایی را در هنگام ایجاد تغییر در خانه خود داشته باشید. ویندوزهای جایگزین اکنون در طیف گسترده ای از مواد و گزینه های رنگ قرار می گیرند.

 

مواد ویندوز جایگزین می توانند شامل موارد زیر باشند:

 

وینیل

چوب

آلومینیوم

فایبرگلاس

کامپوزیت

تزئینی

این لیست گسترده از سبک ها به شما امکان می دهد پنجره های جایگزینی متناسب با خانه خود انتخاب کنید.

 

 

 

گزینه های بازسازی

جایگزینی ویندوزهای قدیمی فرصتی عالی برای طراحی مجدد طرح پنجره شما فراهم می کند. بسیاری از خانه ها دارای نقشه های کف هستند که از سبک های قدیمی و ثابت پنجره استفاده می کنند.

 

با جایگزین کردن ویندوزهای ثابت قدیمی ، به شما امکان می دهد تا دوباره فکر کنید که چگونه می خواهید پنجره های خانه شما برای رفع نیازهای شما استفاده کنند. آیا پنجره حمام شما بسته است؟ آیا آشپزخانه شما می تواند از کشویی استفاده کند؟

 

بسیاری از مدل های مدرن ویندوزهای قدیمی را با قابلیت های جدید جایگزین می کنند. تعویض پنجره های ثابت با مدل های جدید تهویه بهتری و بهبود گردش هوا در کل منزل شما را فراهم می کند.

 

 

 

3. اضافه شده راحتی

اگر متوجه نشده اید ویندوزهای یک صفحه قدیمی قدیمی راحتی زیادی را به شما نمی دهند. نشستن در کنار یک پنجره قدیمی اغلب در ماه های سردتر احساس سرد و خنک می کند. در ماه های تابستان ، خورشید سخت تگزاس باعث می شود اتاق ها و سطوح بسیار گرم شود.

 

بدون عایق مدرن ، ویندوزهای قدیمی تر پیش نویس هایی را در زمستان ایجاد می کنند و در تابستان خانه را گرم می کنند. مدلهای جدید در حال حاضر دارای تخته های دو نفره و سه گانه هستند که به عایق کاری اتاق ها از عناصر کمک می کند.

 

پنجره های جایگزین کارآمد انرژی از دمای پایدار در طول زمستان پشتیبانی می کنند و پیش نویس ها را کاهش می دهند. با داشتن تخته های دو و سه تایی ، ویندوزهای مدرن پر از گاز آرگون عایق هوای سرد بیشتری را حفظ کرده و خانه شما را به راحتی گرم می کند.

 

پنجره های جدید با انرژی کارآمد دارای پوشش های کم مصرف هستند که از ورود طیف وسیعی از نور خورشید به خانه شما جلوگیری می کنند. با جلوگیری از این طیف نور ، می توانید اطمینان حاصل کنید که خورشید تابستان در برابر تهویه مطبوع شما کار نخواهد کرد.

 

هنگام جستجوی حداکثر راحتی ، ویندوزهای سری E Anderson گزینه بسیار خوبی برای در نظر گرفتن است.

 

 

 

4. کاهش نویز

فاصله بین صفحات شیشه ای بیشتر از عایق کاری در برابر درجه حرارت در فضای باز است. ویندوزهای جدید همچنین به تضعیف سر و صدای خیابان و سایر صداهای بلند در خارج کمک می کند.

 

خانه های شهرهای پرجمعیت و محلات نزدیک به هم ساخته می شوند. فضای کمتری بین خانه ها به معنای فضای کمتری برای پخش نویز است. با پنجره های یک تخته ای ، نشستن در اتاق نشیمن شما در حالی که همسایه چمن زنی آنها تقریباً غیرقابل تحمل است.

 

با این حال ، ویندوزهای با انرژی از عایق هایی برخوردار هستند که به پایین آمدن سر و صدای خارج از محیط و ایجاد یک فضای آرام ساکت تر کمک می کند.

 

 

 

5. چگالش کمتر

تراکم در اتاقهایی که رطوبت بالاتری دارند می تواند یک مشکل جدی باشد. آشپزخانه ها و حمام ها مکان هایی بدنام هستند که رطوبت هوا جمع می شود.

 

این می تواند یک مشکل جدی برای مبتلایان به آسم و نبرد مداوم برای تمیز نگه داشتن سطوح پنجره باشد. همه چیز از زمانی شروع می شود که رطوبت در هوا جمع می شود قبل از اینکه در سطح پنجره سرد شود. سپس رطوبت از پنجره جمع شده و جاری می شود و رگه هایی زشت و گودال آب ایجاد می کند.

 

اما چگالش چیزی بیش از یک آشفتگی ایجاد نمی کند. افزایش حضور آب باعث می شود قالب و کپک ایجاد شود. در صورت عدم کنترل آسیب قالب ، می تواند خسارت جدی به خانه و اشیاء با ارزش شما وارد کند.

 

پنجره های جایگزین با کارآیی انرژی ، میزان تراکم تشکیل شده را کاهش می دهد. عایق هایی که به حفظ دمای محیط داخلی کمک می کنند همچنین به حفظ دمای سطح بالاتر از آستانه جذب رطوبت هوا کمک می کند.

 

در حالی که می توان از تراکم کاملاً اجتناب کرد ، جایگزینی ویندوزهای ثابت با گزینه های کشویی می تواند به تهویه اتاقها کمک کرده و رطوبت را کاهش دهد ، قبل از اینکه مشکل ایجاد شود. اگر به فکر تعویض یک پنجره ثابت در خانه هستید ، مبانی اولیه سبک های مدرن پنجره را بررسی کنید.

 

 

 

6. تمیز کردن آسان تر

در حالی که پنجره های کارآمد با انرژی از جلوگیری از تراکم و علامت های سفید استفاده می کنند ، هر پنجره نیاز به تمیز کردن گاه به گاه دارد. با این حال ، گزینه های جدید تر تمیز کردن کمتر از ویندوز مزاحم پنجره ای مزاحم است.

 

همانطور که می دانید از داخل خانه می توانید به سطح داخلی یک پنجره برسید. با این حال ، سطح بیرونی شیشه نیاز به توجه ویژه دارد و آن نردبان ظریف از گاراژ است.

با این حال ، ویندوزهای جدید جایگزین ، تمیز کردن را بسیار ساده تر از گذشته انجام می دهند. پنجره های کارآمد انرژی ، مانند طرح های دوتایی آویز ، از ریل های خود به پایین می ریزند و دسترسی آسان تر به سطح خارج را فراهم می کنند. با طراحی های مدرن ، شما وقت بیشتری را صرف لذت بردن از پنجره های تمیز و تعادل کمتر در نردبان می کنید.


panjarehUPVC پنجره ,خانه ,ویندوزهای ,قدیمی ,جایگزین ,انرژی ,تمیز کردن ,انرژی کارآمد ,ویندوزهای قدیمی ,ویندوزهای جدید ,کارآمد انرژی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مردان کوچک،آرزوهای بزرگ ایندکس کینگ فروشگاه اینترنتی ???? قلبـــ يخــــــــــ????ــــي???? خاله زمزمه و بچه ولوله اشپزی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان قلمزنی،قلم زنی،قلمزنی گیلان،قلمزنی ایران،قلمزنی جهان،قلم زنی گیلان،قلم زنی ایران،قلم زنی جهان،جام مارلیک،جام مارلیگ، جامهای مارلیک،ج