پنجره دوجداره

نصب و تعویض پنجره دوجداره

یک پنجره دوجداره ، همچنین به عنوان یک شیشه عایق بندی شده یا IGU شناخته می شود ، پنجره ای است با دو صفحه شیشه ای که از طریق خلا یا گاز جدا شده اند (مانند آرگون). دو برابر به عنوان یک پنجره واحد ، IGU برای کاهش هدر رفت انرژی و سر و صدای خارج از خانه ، مانند ترافیک خیابان ، طراحی شده است. IGU ها هوای گرم را در طول زمستان های سنگین ، هوای خنک در تابستان مرطوب و خانه شما در تمام سال ساکت تر نگه می دارند.

 

علم پشت واحدهای مدرن

حتی اگر پنجره های دو جداره گران تر باشند ، با توجه به این انتخاب ، بیشتر صاحبان خانه که می توانند از نصب پنجره های دو جداره یا IGU استفاده کنند ، که خانه شما را در ماه های سخت تابستان و زمستان عایق نگه دارند ، نصب می کنند. پنجره های یک تخته دارای جیب هوا نیستند. گرما از شیشه راحت تر از هوا عبور می کند. جیب های هوا در IGU باعث کاهش هدایت ویندوز و در نتیجه خانه ای با عایق بهتر می شوند. تخته های دوقلوی با فضا ساخته شده از ماده جاذب رطوبت به نام خشک کن در جای خود نگه داشته شده و کل واحد آب بندی می شود تا از فرار محفظه هوای داخلی جلوگیری شود. برای بهبود بیشتر عایق های پنجره ، گلدان دكتر IGU هایی را با گاز آرگون یا كریپتون در فضای هوا و شیشه كم E ارائه می دهد. در صفحه "همه درباره شیشه" در مورد انواع شیشه اطلاعات کسب کنید.

 

چرا پنجره دوجداره را انتخاب کنید

صاحبان خانه که تصمیم به ساخت خانه های ساخت و ساز جدید با پنجره های دو جداره یا تعویض پنجره های یک تخته در ساختارهای موجود دارند ، فوراً فواید زیادی را بعد از نصب تجربه می کنند از جمله:

 

کاهش صورتحساب انرژی در خانه شما. برخی از واحدها تا 50 درصد در هزینه های انرژی صاحبان خانه را پس انداز می کنند.

ردپای کربن را کاهش دهید

آلودگی صوتی را کاهش دهید

این کیفیت به ویژه برای مشتریانی که در مناطق شلوغ و شهری زندگی می کنند بسیار ارزشمند است.

IGU مانع از ورود 25 درصد گرمای خورشید به منزل شما می شود و باعث کاهش درخشش و اشعه ماوراء بنفش فرش ، پارچه و مبلمان می شود.

این مزایا بر اساس تعداد ویندوزهای تعویض شده و سایر اقدامات صرفه جویی در مصرف انرژی درجات مختلفی مشاهده می شود.

 

نحوه نصب یا تعویض پنجره Double Pane

اگر به روزرسانی از ویندوزهای یک صفحه یا پنجره های دو جداره و یا به روزرسانی ویندوزهای دو صفحه فرسوده را در نظر دارید ، دیگر نگاه نکنید. دکتر شیشه ای برای کمک به اینجاست!

 

پنل های خوب بد نشد

در دو دهه گذشته ، IGU ها به گزینه ای استاندارد برای ساخت و سازهای جدید تبدیل شده اند. با این حال ، براساس بررسی مسکن آمریکا ، بسیاری از خانه ها در آمریکا در دهه 1980 ساخته شده اند. خانه هایی که قبل از یا در دهه 1980 ساخته شده اند احتمالاً دارای پنجره های یک صفحه ای یا IGU هستند که از سودمندی خود گذشته است. اگر ویندوزهای شما از نظر انرژی کارآمد نیستند ، سیستم HVAC تفاوت شما را در هزینه شما ایجاد می کند. علائم هشدار دهنده پنجره های دو جداره شما از سودمندی آنها بیشتر است:

 

ظاهری شیری به لیوان

چگالش بین صفحات تشکیل می شود

تخته های تحریف شده یا شکسته

ویندوز 25 درصد از دست دادن گرمای مسی را تشکیل می دهد. اگر ویندوزهای شما ناسازگار هستند ، یافتن راه حل بسیار مهم است. هنوز مطمئن نیستید که آیا باید ویندوز خود را ارتقا دهید؟ یکی از این تستهای کارآیی DIY را امتحان کنید تا ببینید آیا ویندوز خانه شما به همان اندازه کارآمد است یا نه.

 

نصب و تعویض پنجره دوجداره

اگر پنجره های دو جداره شما نشانه های پیری یا بی نظمی نشان می دهند ، وقت آن است که فکر کنید جایگزینی آنها را تغییر دهید. کارشناسان Glass Glass در اینجا هستند تا دستورالعمل های مرحله به مرحله را برای هر دو فرآیند به شما ارائه دهند.

 

برای جایگزینی یک پنجره کامل:

 

پنجره قدیمی باید به طور کلی از بین برود (از جمله پوشش ، روکش و صفحه حیاط).

فضای یک پنجره جدید را آماده کنید

دهانه را تمیز کنید و هرگونه گرد و غبار یا زباله ها را بردارید

هر نوع الوار یا مواد آسیب دیده را تعمیر یا جایگزین کنید

اطمینان حاصل کنید که سطح باز و سطح آن مربع است

هر نمای سایدینگ را برداشته یا از اندازه آن برای اندازه گیری پنجره جدید تغییر اندازه دهید

پنجره را با استفاده از سخت افزار توصیه شده سازنده نصب کنید و تناسب آن را با shims تنظیم کنید تا زمانی که نشستن پلمب و مربع باشد.

در آخر ، به هر شکاف اطراف قاب پنجره ، اسپری یا عایق سنتی اضافه کنید. هر نوع جانبداری ، سایش یا روکش را تعویض کنید.

هیچ وقت برای تعویض صفحه های پنجره خود ندارید؟

جای نگرانی نیست روی پزشک شیشه ای حساب کنید تا لیوان واحدهای منسوخ را جایگزین کنید. برای ارائه خدمات با مشتری برتر همیشه می توانید روی Glass Doctor حساب کنید. امروز با یک عضو تیم تماس بگیرید تا متوجه شوید تفاوت پنجره های دو جداره در فضای شما ایجاد می کند.

 

درک واحدهای شیشه ای عایق

واحدهای عایق شیشه ای یا IGU ها به گونه ای طراحی شده اند که خانه ها را در زمستان گرمتر و در تابستان سردتر نگه دارند.

 

یک واحد عایق شیشه ای معمولاً از دو (گاهی اوقات بیشتر) شیشه تشکیل شده است که توسط یک ماده فشرده جدا شده و در لبه با هم مهر و موم شده اند. فضای هوای عایق پر از هوا یا گاز نجیب مانند آرگون یا کریپتون در داخل است. هر صفحه شیشه ای دارای دو سطح است ، بنابراین IGU های دو تخته معمولی دارای چهار سطح هستند.

 

 

سیستم Intercept® Spacer توسط شیشه Vitro با فاصله های "حاشیه گرم" ، از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که یک سد حرارتی مؤثر در لبه IGU ایجاد می کند تا به کاهش افت گرما در پنجره کمک کند و باعث می شود آنها در حفظ عایق قوی تر و بهتر شوند. گاز از بسیاری از طرح های معمولی.

 

استفاده از آرگون یا کریپتون در فضای هوا بین دو صفحه شیشه ای ، عایق بیشتری را فراهم می کند ، زیرا این گازها از هوا متراکم تر بوده و احتمال انتقال حرارت را از طریق IGU کم می کند. این گازها بهمراه یک پوشش شیشه ای کم مصرف ، برای بهبود مقدار کلی پنجره ، که اندازه گیری انتقال حرارت از طریق یک قسمت ساختمان (مانند دیوار یا پنجره) است. هرچه مقدار u پایین تر باشد ، واحد شیشه عایق بهتر می شود.

 

هنگامی که 90٪ از پرکننده گاز آرگون به جای هوا در یک IGU کم مصرف استفاده می شود ، مقدار u پنجره می تواند تا 16٪ بهبود یابد. به طور مشابه ، کریپتون مقدار U-U را در IGU کم مصرف تا 27 درصد بهبود می بخشد. با این حال ، استفاده از یک گاز نجیب به جای هوا در یک IGU می تواند زمان و هزینه را به ساخت پنجره بیفزاید.

 

 

جایگزینی پنجره دوجداره یا پنجره upvc برای DIY

OneDayGlass واحدهای پنجره جایگزینی IGU را که به صورت دلخواه ساخته شده است ، به می رساند. این محصول از دو صفحه شیشه خو تشکیل شده توسط یک فضا تشکیل شده است. فضای بین دو صفحه شیشه ای با هوا پر شده است. این موارد بیشتر در برنامه های پنجره های مسی استفاده می شود.

 

اینها واحدهای پنجره دو جداره سفارشی تولید شده به معنای تعویض پنجره های موجود در خانه شما هستند. می توانید ضخامت صفحه شیشه ای و ضخامت کلی واحد پنجره بسته شده را انتخاب کنید. این موارد را می توان با یا بدون شبکه سفید بین تابلوها اری کرد.

 

برای به دست آوردن قیمت آنلاین فوری شیشه جایگزینی IGU ، اینجا را کلیک کنید و گزینه Tempered Dual Pane / Insulated Unit را انتخاب کنید. شما قادر خواهید بود شکل ، اندازه عرض و ارتفاع ، ضخامت کلی واحد پنجره را انتخاب کنید. شما حتی می توانید رنگ ها و گزینه های شبکه را نیز انتخاب کنید. اگر قیمت را دوست دارید ، پیش بروید و بصورت آنلاین سفارش دهید و ما به مکان شما ارسال خواهیم کرد. نمی توانست راحت تر باشد

 

مزایای یک واحد شیشه عایق دو جداره

مزایای مختلفی در رابطه با پنجره های دوجداره وجود دارد. مشهورترین این صرفه جویی در مصرف انرژی است ، زیرا امروزه رایج ترین نوع پنجره های عایق مسی با صرفه اقتصادی است. در اصل برای محافظت از خانه ها در برابر شرایط شدید آب و هوایی ، مزایای دیگر مردم را ترغیب کرده است که آنها را با فرکانس بیشتر نصب کنند.

 

پنجره های صفحه دوتایی باعث کاهش گرمای هوا در ماه های گرم و سرمازدگی در ماه های سرد می شوند و باعث کاهش مصرف انرژی می شوند. برای دیدن بهترین نتیجه ، شیشه ای با روکش کم E را انتخاب کنید. این پوشش باعث افزایش چشمگیر بهره وری از پنجره جایگزینی شما می شود. علاوه بر این ، پنجره های دو جداره به کاهش سر و صدا کمک می کنند و می توانند ظاهر خانه را به روز کنند و در عین حال ارزش مجدد را نیز افزایش دهند.

 

 


panjarehUPVC پنجره ,شیشه ,خانه ,عایق ,صفحه ,جداره ,پنجره دوجداره ,صفحه شیشه ,تعویض پنجره ,انتخاب کنید ,باعث کاهش ,تعویض پنجره دوجداره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید عینک آفتابی چنل سقف شیروانی حقیقت تکست در سبک مختلف و پخش بیت سایت معرفی منبع تغذیه بی وقفه (ups) ساخت تجهزات آشپزخانه صنعتی و کباب پزهای تابشی اتوماتیک عکاس شو سایت گویا کتاب test iranbooker