مشخصات، قیمت و لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad Yoga 11e . اندازه 11.6 اینچ رم 4 / 8 / 16 و سیپیو Intel صفحه لمسی HD اچ دی. لپ تاپ استوک لنو ارزان استوک یوگا

 

بررسی لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad Yoga 11e

Lenovo ThinkPad Yoga 11e   برای مدارس طراحی شده است ، بدین معنی که با  لپ تاپ استوک lenovo Yoga 11e  یک دستگاه بسیار محکم ه اید. یک نوت بوک  باید مدت زمان باتری طولانی  داشته باشد – اما Yoga 11e در این دسته فقط  در سطح متوسط است. ویدیوی آنباکس این محصول را در آپارات چنارو ببینید.

 

https://www.chenaru.com/wp-content/uploads/2020/10/Lenovo_ThinkPad_Yoga_11e_1.jpg

 

 

جهت کلیک کنید

 

قاب و اتصالات لپ تاپ استوک lenovo Yoga 11e

دو مدل Lenovo ThinkPad Yoga 11e از یک شاسی یکسان استفاده می کنند، اما از نظر تنوع پورت یک تفاوت کوچک وجود دارد. نسخه ویندوز دارای پورت اضافی Gigabit-Ethernet است، در حالی که نسخه Chromebook  به هیچ وجه پورت اترنت ندارد.

نمایشگر Lenovo ThinkPad Yoga 11e

لپ تپ استوکlenovo Yoga e11  به نمایشگر IPS مجهز است ، به این معنی که محتوای نمایشگر از هر موقعیتی قابل مشاهده است.

این مدل ازز مبدل قابل استفاده در خارج از خانه استفاده می کند، اما شما باید از مکانی که دارای  سایه است  استفاده کنید یا در روزهای ابری از آن استفاده کنید. سطح صفحه نمایش براق از استفاده در زیر نور مستقیم خورشید جلوگیری می کند.

کارایی لپ تاپ استوک lenovo Yoga 11e

می توان برای لپ تاپ استوک lenovo Yoga 11e ، محصولات استوک را تشریح کرد، قلب لپ تاپ استوک lenovo Yoga e11 یک پردازنده چهار هسته ای Intel Celeron N2930 Bay Trail است  CPU با یک ساعت اسمی 1.83 گیگاهرتز کار می کند که از طریق Turbo Boost می تواند تا 2.16 گیگاهرتز افزایش یابد.

از توربو می توان در برق و همچنین باتری استفاده کرد: تست های CPU از محک های Cinebench همیشه با 2.16 گیگاهرتز اجرا می شدند.

دستگاه های ذخیره سازی Lenovo ThinkPad Yoga 11e   
Lenovo Yoga 11e  را  می توان به یک درایو سخت از توشیبا مجهز کرد که ظرفیت آن 500 گیگابایت است و با 7،200 چرخش در دقیقه اجرا می شود.

بررسی درایو ها با این سرعت بسیار نادر است و سرعت انتقال نیز به همین ترتیب بسیار مناسب است: به طور متوسط حدود 25٪ سریعتر از یک هارد دیسک 5،400 در دقیقه است.

گرافیک لپ تاپ استوک lenovo Yoga 11e
هسته گرافیکی Yoga 11e دارای نام HD Graphics است. این نرم افزار از DirectX 11 پشتیبانی می کند و حداکثر 854 مگاهرتز دارد. نتایج 3DMark با عملکرد GPU مطابقت دارد ، بدین معنی که در پایین رتبه بندی عملکرد قرار دارد. نمودار مقایسه ما نشان می دهد که هسته های گرافیکی قابل مقایسه از AMD به طور قابل توجهی سریعتر هستند

 

دسته بندی ها : , , برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , ,

چنارو yoga ,lenovo ,استوک ,thinkpad ,استفاده ,قابل ,thinkpad yoga ,lenovo thinkpad ,استوک lenovo ,lenovo yoga ,استوک ارزان ,استوک lenovo thinkpad منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انقلاب سرخ كلاس علوم تجربى (درسى و غير درسى) اینجا همه چی هست مشاوران پرتو میهن ساب کتاب زار ایده کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. الف مووی